+98(21)55421082 | امروز جمعه ، 10-1-03
0 سبد خرید

مگنت صنعتی از تعریف تا قیمت

مگنت صنعتی
در این یادداشت قصد داریم مگنت صنعتی، این قطعه ی پرکاربرد را از معرفی تا قیمت گذاری بررسی کنیم و به سوالاتی که در مورد این قطعه داشتید پاسخ دهیم.
مگنت صنعتی یک قطعه ی پرکاربرد ازدسته ی ادوات لیفتینگ است. به طور کلی در تعریف کوتاه میتوان گفت مگنت صنعتی یک قطعه برای لیفتینگ ورق ها و شمش های فلزی یا قطعات فلزیکه خاصیت مغناطیسی دارند، میباشد.
قبل از شروع پاسخ و با توجه به این که تعریف کوتاهی از این قطعه به شما گفته شد، چند نکته ی کوتاه در مورد این قطعه بخوانید:
1- این قطعه در تناژ های مختلف  و از برند های مختلف  تولید میشود.
2-کلمه ی لایف تایم( مدام العمر) که بر روی برخی از این قطعات یا کنار نام آن آورده میشود نشان دهنده ی طول عمر بسیار بالای این قطعه است.
3- در صورتی که به جای جرثقیل برقی از این قطعه استفاده کنید از مزای متعددی بهره مند میشوید اما نکته ی قابل توجه این است که این قطعه دارای محدودیت در استفاده از فلزات است و این امر استفاده از این قطعه را محدود میکند.
4- برند های مختلفی از این دستگاه در بازار ایران وجود دارد که توسط چین و ژاپن و ترکیه و تایوان تولید شده اند پیشنهاد ما به شما خریدار محترم این است که از تجربه ی مجموعه های با تجربه در خرید خود استفاده کنید این امر  در شرایط فعلی بازار از نظر اقتصادی به نفع شماست. مشاوره ی مجموعه باختر پدید فولاد رایگان است و اگر شما علاقه مند و کارآموز  و دانشجو ی این زمینه هستید کارشناسان مجموعه آماده ی همیاری شما عزیزان علاقه مند به دنیای لیفتینگ هستند. در پایان این مطلب به راه های ارتباط باما دسترسی پیدا میکنید.
باختر پدید فولاد* ارائه دهنده ی مگنت صنعتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
به مبحث اصلی بازمیگردیم (( مگنت صنعتی از تعریف تا قیمت))
 *مگنت صنعتی چیست؟
مگنت صنعتی یکی از وسایل کاربردی در صنعت است که برای لیفتینگ فلزات استفاده میشود. نکته ی قابل توجه این است که این قطعه جزو قطعاتیست که در دنیای لیفتینگ طول عمر بالایی دارند.
*کاربرد مگنت صنعتی چیست؟
 این قطعه برای لیفت فلزت در شکل های مختلف کاربرد دارد.
*نحوه ی کار این دستگاه چیست؟
مگنت فلزی به واسطه ی میدان مغناطیسی کار میکند که یک اهرمی به عنوان کلید قطع و وصل کننده ی جریان دارد.
*توان یک مگنت صنعتی به سه فاکتور بستگی دارند این سه فاکتور کدام یک هستند؟
از این سه فاکتور دو عامل به خود مگنت صنعتی بستگی داردو یک عامل به قطعه ای که مورد لیفت قرار میگیرد.
خلوط و متریال فلزی که برای لیفت انتخاب میشود در تعیین توان مگنت موثره اینکه چه ضخامتی دارد و از چه جنسی ساخته شده و چه شکلی دارد در تعیین توان دستگاه موثر است..
بالاترین توانی که از یک مگنت فلزی دریافت میکنید زمانی است که فلزی که برای لیفت انتخاب میکنید تخت با خلوص بسیار بالا و ضخامت بالا میباشد با کاهش ضخامت و ابعاد قطعه فلز و یا با منحنی شدن سطح آن خاصیت لیفتینگ مگنت صنعتی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا میکند.
*قیمت گذاری این قطعه به چه شکل است؟
به طور کلی اغلب مگنت های صنعتی که در ایران هستند ساخت کشور چین میباشند به طور کلی این قطعه قطعه ی پیچیده ای نیست و ساختمان ساده ای دارد و انواع مختلف آن که توسط کارخانجات مختلف ساخته میشود تقریبا دارای قیمت یکسانی است و بیشترین فاکتور تعیین کننده ی قیمت یک مگنت صنعتی توان و تناژ آن میباشد.
اگر جرثقیل های دستی  و جرثقیل های برقی را را با مگنت های صنعتی مقایسه کنید در صورتی که تناژ یرابر باید یک مگنت صنعتی دارای قیمت بیشتری از یک جرثقیل دستی و پایین  تر از جرثقیل برقی است و این تفاوت قیمت باتوجه محدودیت های هر یک از این قطعات قابل توجیه است.
میتوانید در هنگام خرید از مشاوره رایگان و راهنمای خرید آسان ما بهره ببرید:.
باختر پدید فولاد با سابقه ی 30 سال تجربه در زمینه ی تامین قطعات لیفتینگ میتواند نیاز شما به قطعات صنعتی  و مگنت صنعتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را تامین کند
شماره ها تماس:
02155421082-4
02155421077-9
09128986071
آدرس ما در چند شبکه ی اجتماعی محبوب شما :
Instagram: bpf.co
Telegram: bpfco
tweeter: bpfcotweet
facebook.com/bakhtar.padid.foulad


تلگرام باختر پدید

TEL : +982155421082-8
Fax : +982155421083
Email: info [at] bpfco.com
Web: www.bpfco.com
www.malayer-bpf.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | BPFCO Corporation