+98(21)55421082 | امروز پنجشنبه ، 6-2-03
0 سبد خرید

کیسه زنجیر ATTACHING THE CHAIN CONTAINER

کیسه زنجیر هنگامی که بار را بالا می بریم زنجیر بار در آن کیسه انبار می شود. اتصال دادن و مونتاژ کیسه زنجیر در تصویر نشان داده شده است.به طور واضح استو پرزنجیر نشان داده شده این استوپر ها در حلقه سوم آخر زنجیر نصب شده است. در فاصله 6 حلقه مانده به آخر زنجیر قطع کن یا لیمیت سوییچ بسته می شود. همچنین هرکیسه زنجیر باید از نظر حجم طوری انبارداری شود که طول زنجیر را بتواند در خود جای بدهد هنگایم که تمام زنجیر نتواند در کیسه زنجیرجا بگیرد لیمیت سوییچ یا قطع کن عمل نمی کن و خیلی خطرناک است از این رو حجم کیسه زنجیر و طول کامل زنجیر باید متناسب همدیگر باشند باید در بازرسی ها متناسب بودن زنجیر از نظر طول و حجم کیسه بازرسی شود.


کیسه پلاستیکی زنجیردارای نگهدارنده و فنر کیسه زنجیربوده ودارای پیچ اتصال برای نصب کیسه زنجیر و مهره اهرمی و راهنما و گایدر لغزنده زنجیر می باشد باید مطمئن باشید که اهرم مهره داراز سوراخ های کیسه زنجیر آویزان عبور نموده وپیچ کیسه زنجیرقابل ایمنی می باشد و کیسه زنجیردر جای خود قرار گرفته است.


زنجیر درست روی زنجیر برای نگهدارنده مستقیم قرار دارد و واشرهای روی پیچ فنر و گایدر زنجیر روی محل اتصال و مهره اهرمی محکم هستند.


توجه: هنگامی که کیسه زنجیر به کار برده می شود باید یک بست برای ایست کردن( استوپ) به حلقه سوم از آخر زنجیر بسته می شود یعنی همیشه 13 حلقه زنجیر با سایز بخود آویزان و باقی می ماند و هنگامی که کیسه زنجیر به کار برده نمی شود بست استوپر به آخرین حلقه بسته می شود و تعداد حلقه های آویزان 25-15 حلقه زنجیر باید باشد برای ظرفیت های بالای 125 کیلوگرم 25 حلقه و کمتر از آن 15 حلقه باید آویزان باشد.


تلگرام باختر پدید

TEL : +982155421082-8
Fax : +982155421083
Email: info [at] bpfco.com
Web: www.bpfco.com
www.malayer-bpf.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | BPFCO Corporation