+98(21)55421082 | امروز چهارشنبه ، 29-1-03
0 سبد خرید

بازرسی بارهای بیش از ظرفیت Detection of over load CRANES

جابجایی بارهای بیش از طرفیت تعیین شده، با جرثقیل ممنوع است. چندین نوع قطع کن های ظرفیت ساخته شده که این نوع ابزار و لوازم قابل استفاده برای قطع کن برق موتور برای بارهای بیش از طرفیت تهیه و مجهز شده است. بعضی از آنها را شرح میدهیم.
1- سوییچ کنترل نیرو و قدرت که به وسیله یک بازوی برابر کننده پیشگیرانه سیم بکسل بالابر کشیده می شود.
2-یک فنر و میکروسوویچ و یک بازوی برابر کننده پیشگیرانه هنگامی که بار بالا میرود فنرفشرده می شود و برق میکروسوییچ را قطع میکند.
۳- یک جریان وابزار حساس روی موتور بالابر کار گذاشته شده که معمولاً برای صد در صد ظرفیت تنظیم شده که این ابزار قطع کن یا تناژ می باشد و توسط نیروی کشش مکانیکی کنترل و اگر از ظرفیت نامی به (معنی مقدار بار مجاز) بیشتر شود باعث قطع برق موتور می شود این عمل در یک مدت زمان خیلی کوتاه رخ می دهد دو نوع اول 15-10 درصد به علت اصطکاک سیم بکسل کشی غلط از آب در می آید.
یک نوع ابزار به صورت هیدرولیک روی با نزدیک فشار قلاب اتصال شده و یک درجه دیجیتال مناسب در کابین جر ثقیل و یا روی ریموت یا رادیو و یا حتی روی بعضی از پوش باتن ها نصب شده و کارور می تواند وزن بار را بفهمد.
نوع دیگری به عنوان باسکول معمولا صحیح حدود اختلاف یک درصدی و به صورت الکترودینامومتر با نشانگر بار و برای تنظیم و درجه بندی به کار می رود. اغلب برای وزن کردن بارها
هم به کار میرود.
مشکل این نوع ابزار کشش وزنی به هدر دادن ارتفاع یا فضای کارگاهی است که حدود ۲ فیت برابر ۶۰ سانتیمتر فضا را اشغال نموده است. چون از یک طرف توی قلاب و سر دیگر به اسلینگ های باربسته میشود.


تلگرام باختر پدید

TEL : +982155421082-8
Fax : +982155421083
Email: info [at] bpfco.com
Web: www.bpfco.com
www.malayer-bpf.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | BPFCO Corporation